caută ce vrei !

vineri, 2 iulie 2010

Leapşa cea mai întâlnită.

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând: " aşadar sunteţi student, sau aţi fost student! "
2. Fără să verificaţi, cât e ora?  16:03
3. Verificaţi! 16:01
4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)? maieu şi pantaloni de pijama :)) 
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? la ce mi-a scris prietena pe mess :d 
6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului? e boxa la maxim cu melodia: Akon feat 50 Cent - Mama Africa ( remix ) 

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă? am fost până la şcoală să întreb ceva pe la 10:06
8. Ce aţi visat ieri noapte? n-am visat :|
9. Când aţi râs ultima dată? acu 2 minute =)) şi încă ce-am râs! 
10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi? un tablou imens 
11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? un telefon ca cele din Gg. :)) 
12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut? 18 years virgin old :d 
13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi? hm nişte fraieri, nimic neobişnuit :)) >:) 
14. Ce părere aveţi despre acest chestionar? mă plictiseşte :)
15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă! ce ştiţi ? 
16. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului? " iadul e la stânga! " 
17. George Bush? un fraier.
18. Ce aţi văzut la televizor ultima dată? un episod dintr-o telenovelă :p
19. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească acest chestionar? e liber să îl completeze cine vrea :) 
pa.