caută ce vrei !

vineri, 2 iulie 2010

idioţii din trafic ! :-@

azi pot spune sincer că am stat aproximativ 5 minute să traversez strada şi să zicem că traversam neregulamentar dar nu eram pe trecerea de pietoni. încerc şi eu să traversez nimeni nu oprea. mă fraţilor ce e cu voi ? aţi fi în stare să călcaţi omu chiar pe trecere ?  cine dracu va dat vouă carnetu mă ? nu că vaii ştiu eu multe de astea şi mă pricep nu, nu ştiu nici legislaţia nici reguli de condus, nici semnele nu le ştiu pe toate dar ştiu că trebuie să acorzi prioritate pietonilor, dar nu ei sunt şmecheri care au bani de plătit amendă :-@ sau spitalizare în cel mai rău caz :|
e trecere de pieton mă fraţilor, ar trebui să opriţi dar nuu voi treceţi ca nebunii că de.. vă grăbiţi :)) şi lăsaţi omu să stea pe marginea trotuarului încercând să treverseze  pe TRECERE ! 
înfine idioţii ăştia nu meritau să ia carnetu ! :-j